reklama

Cena priateľstva

článok nie je adeptom pre karmu, skôr mojim zamyslením sa nad priateľstvom. Moji známi – manželský pár. Vzali sa po 4-ročnej známosti. Ona mala 21 a v tom čase študovala na výške. On, 28-ročný muž, mal vybudované svoje životné portfólio a spolu s ňou chcel „dolaďovať“. A vlastne stále chce ... ale ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Andrea, Ona, moja najlepšia kamarátka. Jeho, Erika somspoznala ako jej priateľa, partnera, ohnivú dvojičku.
Jedného dňa ma Andrea navštívila v kancelárii s prosbou.

- „Vieš, potrebovala by som na 1 deň a celú nocvypadnúť z domu. AK by TI náhodou Erik volal, povieš mu, že som s Tebou?Ja Ti to neskôr vysvetlím.“
Skoro som onemela. Alibisticky som súhlasila. Aďa jepredsa moja kamoška! Dôvod som nevyzvedala. AK predsa človek chce, vie, kde manájde ...
Po „session“ (Btw, Erik mi našťastie nevolal!) sa u mňaAďa zastavila. Previnilým hlasom ma pozvala na kávu. Išlo to z nej akoprach z chlpatej deky.
- „No, vlastne, som TI chcela. Ja ani neviem ako začať.“
- „Kruci, začni akokoľvek, ale už to teda konečnevysyp!!!“
- „Asi pred 3 mesiacmi som spoznala muža, Noela. Som z nehoúplne unesená. Rozpráva sa so mnou. Počúva ma a dokonca mi v posteli vyhovujeoveľa viac ako Erik!“
Neverila som. Ten harmonický párik ... Počúvala som s otvorenýmiústami a stále som si nedokázala uvedomiť, čo sa vlastne s nimi deje.Andrea zviedla kňaza ešte počas predmanželskej prípravy. Vtedy aj mojenajdivokejšie predstavy dostali STOPku.
Erika podvádzala ďalšie 2 roky, s Noelom, farárom a ďalšímženáčom. Noel za ňou chodil každé 2 – 3 mesiace. Stretávali sa v hoteloch,ona žiarila a my s ďalšou kamarátkou sme ju „kryli“.
Nevedela som, ako sa zachovať voči Erikovi – povedať? Mlčať?Andrea vedela, že s tým nesúhlasím (vtedy sa mi ani nesnívalo, že o pármesiacov neskôr skončím ako milenka ženatého muža). Bola však dospelá, mala sarohodnúť sama.
Jediné, čo si teraz uvedomujem je tá sila a náročnosťpriateľstva ...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

PS: Erik jej našiel smsky, emaily. Odpustil jej. Ona sekádobrotu. Zatiaľ ...

Petra Nagy

Petra Nagy

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žena, ktorá chce svojimi skutočnými príbehmi ukázať, aké tie naše vzťahy sú, nie sú, možno sú, možno by mali byť. Zoznam autorových rubrík:  PikantériaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu