reklama

Jednorazovka?

Od soboty si plním sen - otvorila som si obchod s dámskymi odevmi. Tak si tu sedím a čakám na obete mojich módnych výstrelkov. Ale nie o tom som chcela... Mám čas a teda konečne premýšľam. Koľkokrát v živote ste zažili jednorazovku?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Štvrtok – cítim sa osamelá. Posťažujemsa kamarátke a ona dostane skvelý nápad.

- „Zoznámim ťa s kamošom.Ide mu len o sex, nerieši žiadny vzťah!“ oči jej zaiskrili.

Pomyslela som si, aká to budeparáda. Ktovie, čo to bude zač! Dúfajúc, že nestretnem ďalšieho úchyla a zahĺbilasom sa do dokončovacích prác okolo môjho sna.

Zvoní mobil – mne neznámečíslo.

- „Prosím“

- „Ahoj, ja som Mišo. Mám naTeba číslo od Zuzu. Neruším?“

... fuf, tak to bolo rýchle.Fajn chlapík. Smsky lietali do ďalšieho dňa, počas dňa, do večera. Hmmm,tento zrejme nie je úplne vytretý. Prišlaštartovacia sms: „Stretneme sa? Musíme predsa skolaudovať Tvoj sen!“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ruky sa mi roztriasli ako 15-ročnej.Mrcha skúsená samozrejme chvíľu hrala poslušné, hanblivé dievčatko. Tá cudnosťmi vydržala presne 10 minút. O hodinu sme už kolaudovali...

Následné papa, nástup do áut,odchod. Tak toto sa mi páčilo !!! Žiadne scény, žiadne trápne „ Ješkove, ako sajej mám dotknúť? Je to vhodné? bla–bla-bla ... “

Nedeľa – sms píp: “Kedy a kdeŤa môžem vyzdvihnúť? Chýbaš mi!“. Odosielateľ: Ondrej. Až som zalapala podychu. Môj najlepší kamarát, milenec – ženáč v najlepších rokoch. Keď sompred pár mesiacmi odišla žiť do iného mesta, myslela som, že náš 2-ročnýpseudovzťah necháme „vyhniť“ a jednoducho to pôjde do stratena. Sem tam minapísal sms, porozprávali sme sa ako kamaráti. A tak ďalej, a tak ďalej –nič ohromujúce ...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

S Ondrom som sa stretlavečer – klasika – opätovne jeden z najlepších zážitkov. Teda, ďalšiakolaudácia.

Spomínaný pseudovzťah ...intenzívne sme sa stretávali 2 roky. Trávili sme spolu denne 10 a viac hodína stále sme si boli vzácnejší. Nepochopiteľné ...

Mišo – večer, smska. Chce ďalšiestretnutie. Mám? Nemám? No, hriech nesúhlasiť :-)

A teraz otázka: moja prvájednorazovka trvá vyše dva roky a tá druhá vyzerá, že chce pokračovať.

Som bezcharakterná mrcha? Čomyslíte?

Nie, nebojte sa, neriešim sikomplex, ani nečakám reakcie plné pochopenia ... Jednoducho som začala žiťniečo .. súď, ak si bez viny ... čakám Vaše reakcie, osudy ...

Petra Nagy

Petra Nagy

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žena, ktorá chce svojimi skutočnými príbehmi ukázať, aké tie naše vzťahy sú, nie sú, možno sú, možno by mali byť. Zoznam autorových rubrík:  PikantériaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu