reklama

Haló, ja že som nymfa? ... prečo?

Odkedy som zistila, čo sex vlastne je zač, venujem mu väčšinu dňa ... či už myšlienkami alebo skutkami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (154)

A teraz otázka na vás (chvíľusa k nej budem prepracúvať, strpenie, prosím).

Muž vraj rieši, teda myslí nasex v priemere každých 7 minút. A čo ženy? Sme len tak afektované,zdržanlivo sa tváriace alebo si jednoducho nedoprajeme?

Osobne si myslím, že na tomyslíme, respektíve vykonávame minimálne rovnako intenzívne ako muži. Ibaže ...máme (máte) predsudky. Žena je predsa automaticky považovaná za „běhnu“,akonáhle nehrá frigidnicu rigidnú. Veď ktorú z nás poteší zvedavý prstsmerujúci k našj osobe s poznámkou: “Pozri ju! Určite už vystriedalacelý futbalový mančaft!“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nie som blcha, neskáčem z posteledo postele – mám svoje zásady a najmä svoju hrdosť. Oceňujem kvalitu. Radadávam a rovnako rada prijímam.

A som si istá, že nie somjediná.

Tak, čo som?

Petra Nagy

Petra Nagy

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žena, ktorá chce svojimi skutočnými príbehmi ukázať, aké tie naše vzťahy sú, nie sú, možno sú, možno by mali byť. Zoznam autorových rubrík:  PikantériaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu